Marlina <marlinaelvis@hotmail.com>

Willkommen auf antiscam.de

Wir haben dieses Forum eröffnet, um bestimmte Formen von Internetbetrug öffentlich zu machen und mögliche Opfer zu warnen.

Es ist eines unserer Hobbys, Betrüger im Internet aufzufinden, ihnen den Betrug nachzuweisen und sie mit uns zu beschäftigen.

Unsere Erkenntnisse möchten wir hier veröffentlichen, vielleicht erspart das dem ein oder anderen Geld und eine bittere Lehre.

Wenn dieses Dein erster Besuch des Forums ist, dann mußt Du dich registrieren und anmelden, um Beiträge schreiben zu können und um alle Mitgliederbereiche sehen zu können.

Um den Einstieg zu erleichtern, wäre ein Besuch der Forenhilfe von Vorteil!

Hilfe

Auch solltest Du dich mit den Forenregeln vertraut machen, um Dir und auch uns Unannehmlichkeiten zu ersparen!

Forenregeln

Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste
Antwort schreiben 
17.01.2016, 23:15
Beitrag: #1
http://www.waydate.com/profile.php?ID=161796

Zitat:marlina200
- 24 y/o woman
- from Akron, Alabama, USA
- English, English, English
- seeking a man from 19 to 29 y/o

[Bild: 161796_1_62553z6sty.jpg]

Personal details of marlina200
Name Marlina
Sex woman
Children 0
Want children No
Date of birth 1991 May 06
Height 5'8" - 5'11" (171-180cm)
Body type Average
Ethnicity Asian
Religion Christian
Marital status Single
Education High School graduate
Occupation Student
Income $30,000-$50,000/year
Smoker No
Drinker No

marlina200 are looking for
I look for a man
Looking for an age range 19-29
Looking for a height 5'8" - 5'11" (171-180cm)
Looking for a body type Athletic
Relationship Friendship, Relationship, Romance

Description:
am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...

Ideal match description:
am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...am a nice lovely girl seeking for a nice serious relationship...

Schild7issl

(Marlinaelvis@hotmail.com)

Hello, I am well pleased to contact you after viewing your profile i am interested in having communication with you as a genuine friend,please dear write me back using my e-mail address(Marlinaelvis@hotmail.com)
so that i can tell you more about myself and together with my photos,i am waiting to hear from you soon. yours new friend Marlina,
From: marlina200 Date: 2015-06-16
Alle Beiträge dieses Benutzers finden
Diese Nachricht in einer Antwort zitieren to top
19.01.2016, 00:59
Beitrag: #2
RE: Marlina <marlinaelvis@hotmail.com>
https://en.wikipedia.org/wiki/Women_in_China

[Bild: unbenanntxbx74.jpg]
19.01.2016, 01:03
Beitrag: #3
http://www.redcasper.com/user/Marlina200

Zitat:Real name marlina
I am Female
Looking for Male
About me HI,am well pleased to contact you after viewing your profile i am interested in having communication with you as a genuine friend,please dear write me back using my e-mail address( Marlinaelvis@hotmail.com )
so that i can tell you more about me

(Marlinaelvis@hotmail.com)

Hallo, ich bin auch gerne nach dem Lesen Ihres Profils ich bin daran interessiert, dass die Kommunikation mit Ihnen als echter Freund zu kontaktieren, bitte schreib mir lieber wieder über mein E-Mail-Adresse (Marlinaelvis@hotmail.com)
, so dass ich kann Ihnen sagen, mehr über mich selbst und gemeinsam mit meinen Fotos, ich warte, um von Ihnen zu hören. dein neuer Freund Marlina

[Bild: unbenannt35rl2.jpg]
19.01.2016, 01:06
Beitrag: #4
http://www.arabesdating.com/arab-dating-...rlina2015/

N
Zitat:ickname
Marlina
Country
United States
Things I am looking for in a person are:
am a nice lovely girl looking for a nice good friend…am a nice lovely girl looking for a nice good friend…am a nice lovely girl looking for a nice good friend…am a nice lovely girl looking for a nice good friend…
Weight
67
Eye Color
Brown

[Bild: 9f4c01d0c700a285de541xjxkm.jpg]
Antwort schreiben 

Gehe zu: